Alla inlägg den 23 februari 2011

Av jessica gustafsson - 23 februari 2011 22:09

lite tunga tankar som har gjort att de blev en liten paus härifrån men nu är jag

tillbaka igen :)

som många kanske vet så har jag aldrig gillat barn men sen mina bästa vänner fick ett varsitt så blev de ändring på de.

finns fan inga skönare varelser än just barn :)

driver å försöker få till ett själv men än så länge har de inte gått så bra, å de som jag ev hade i magen försvann i måndags.

men som jag har sagt till alla är att de är bara att ta nya tag å börja om igen.

 

annars har dagen idag erbjudit kaffe hos emelie som sen slutade med en tur in te micke där jag fick tag i några movies, sedan vidare till koppra å sen till eda å efter de blev de te å dra raggen runt centre innan de va dax å färe hem.

med andra ord har jag haft en bra dag å bara väääntar på att de ska bli fredag nu så de blir medda med mina gummor :)

 

nu ska jag gå å lägga mig i blöt å sen inta bädden

 

 

tjingelong

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards