Alla inlägg den 24 februari 2011

Av jessica gustafsson - 24 februari 2011 17:03

tro de eller ej men fick idag veta att skid-vm börje idag :(

men för en gångs skull så ska jag inte gnälle för jag har en massa annat å göre :)

en massa tvätt å greje med å såna saker som måste göras å som inte alltid är kul men just i dessa vm tider så går de alldeles utmärkt :) 

 

detta med tvn är att bra lustigt för snacka om att de har dålig fantasi, inget å kike på varken morgon eller kväll förutom Big Brother då förstås.. så dåligt så de är bra :P

 

annars idag har jag bare vore nere i charlottenberg en snabbsväng å besökt koppra å sen reste jag hem igen.

en riktig slappardag som resten av veckan har erbjudit :)

 

nu blir de att hänga tvätt, springa igenom duschen å ladda dvd:n med

Ingen kan älska som vi.

nu pratar vi bra movie :)

 

ha en fortsatt god afton kära vänner å alla andra...

 

 

hejsan hoppsan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards