Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

yeeeeey :)

Av jessica gustafsson - 2 mars 2011 13:55

sitter här å har lite flashbacks :) jävlar va många roliga minnen de finns bare man får leta lite i hjärnan.

sen har de hänt lite saker sen jag skrev sist å de bäste är ju att jag efter 3 månader fick tebaka min plånbok å allt i den va kvar!

tro de eller ej..

 

åå va gla jag blev när de kom med den på jobbet i måndags :)

 

men va den gjorde i soprummet på fridensplan vet jag inte men nu är den hemma igen å jag har inga fler planer på att tappa bort den så så är de med de.

 

idag finns inga direkta planer förutom att jag å kenneth ska sälje bil :)

mmen först blir de medda som har vore klar sen imorse :)

 

får önska er alla en trevlig dag :)

 

 

see ya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica gustafsson - 28 mars 2011 22:05

vicken dag jag har haft idag.. tappat allt jag har tagit i å hällt en flaska pils över mig.. smaskigt värre :/ annars har de vore en toppendag :)   å om ni har saknat mig här så har jag inte haft tid å ork att skriva va som händer å sker här ...

Av jessica gustafsson - 15 mars 2011 09:09

idag är de 9 månader sen jag fick beskedet att jag hade mist min pappa i en hjärtinfarkt. allt började som en vanlug dag, kenneth kom hem från jobbet å jag skulle jobbe kvällen så de va sovmorgon. såg att mamma hade ring runt 8 men när man ska te...

Av jessica gustafsson - 13 mars 2011 18:59

söndakväll å allt å jag örker få te ett anfall av en arg galla :( men va fan.. nön ska ha de så med :P   förresten, nu har ni inte sett mig här på länge men har inte haft nöe virusprogram så där har ni förklaringen.   annars idag har de int...

Av jessica gustafsson - 3 mars 2011 21:07

det har denna torsdags kväll erbjudit då jag totalvägrade att kolla hockey.. sen blev de musik i öra å pilla på computern tess sista perioden är slut, vilket är snart :)   stack även iväg te min kära mor å hämte Boss så Akira fick leka lite men...

Av jessica gustafsson - 27 februari 2011 18:29

blir de för mig å Akira nu då kenneth inte är hemma. har laddat upp med massa ljus, godis å vatten te mig å Akira fick ett ben som de va roligare å leka med än äta upp :) så nu jävlar ska här ses på televisionen å sen blire bädden för å adda batt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards