Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

fittnils va möe bättre de kunde va...

Av jessica gustafsson - 13 mars 2011 18:59

söndakväll å allt å jag örker få te ett anfall av en arg galla :(

men va fan.. nön ska ha de så med :P

 

förresten, nu har ni inte sett mig här på länge men har inte haft nöe virusprogram så där har ni förklaringen.

 

annars idag har de inte hänt nöe varre grejer, vore å handle å greje lite å senna vart de en liten tur för att prova fiskelyckan men hur tror ni de gick då? jo så klart blev de inge napp.

 

men nu kära vänner ska jag hoppa i badkare å sen iväg te söffa för de är ju dax för ännu en mordgåta :) i morden i midsomer så klart :)

 

 

puss å nyp i stjärten 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica gustafsson - 28 mars 2011 22:05

vicken dag jag har haft idag.. tappat allt jag har tagit i å hällt en flaska pils över mig.. smaskigt värre :/ annars har de vore en toppendag :)   å om ni har saknat mig här så har jag inte haft tid å ork att skriva va som händer å sker här ...

Av jessica gustafsson - 15 mars 2011 09:09

idag är de 9 månader sen jag fick beskedet att jag hade mist min pappa i en hjärtinfarkt. allt började som en vanlug dag, kenneth kom hem från jobbet å jag skulle jobbe kvällen så de va sovmorgon. såg att mamma hade ring runt 8 men när man ska te...

Av jessica gustafsson - 3 mars 2011 21:07

det har denna torsdags kväll erbjudit då jag totalvägrade att kolla hockey.. sen blev de musik i öra å pilla på computern tess sista perioden är slut, vilket är snart :)   stack även iväg te min kära mor å hämte Boss så Akira fick leka lite men...

Av jessica gustafsson - 2 mars 2011 13:55

sitter här å har lite flashbacks :) jävlar va många roliga minnen de finns bare man får leta lite i hjärnan. sen har de hänt lite saker sen jag skrev sist å de bäste är ju att jag efter 3 månader fick tebaka min plånbok å allt i den va kvar! tro...

Av jessica gustafsson - 27 februari 2011 18:29

blir de för mig å Akira nu då kenneth inte är hemma. har laddat upp med massa ljus, godis å vatten te mig å Akira fick ett ben som de va roligare å leka med än äta upp :) så nu jävlar ska här ses på televisionen å sen blire bädden för å adda batt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards