Alla inlägg den 28 mars 2011

Av jessica gustafsson - 28 mars 2011 22:05

vicken dag jag har haft idag..

tappat allt jag har tagit i å hällt en flaska pils över mig.. smaskigt värre :/

annars har de vore en toppendag :)


å om ni har saknat mig här så har jag inte haft tid å ork att skriva va som händer å sker här men tänkte att man får väl offra sig :P


ska iaf å klippa mig imöra å de ska bli gött.. annars är de inte så mye mer som händer just nu..


de som kommer att hända härnäst är att jag tar med mig akira å går te bädden dit jag skulle ha gått för länge sedan :P men  men.. sånn är de :)



man kan inte älska å göra alla till lags, de funkar inte.. men man kan bita ihop å göra ett försök en liten stund iaf..

å är de nån som inte gillar mig eller stör sig på mig för va jag säger - gör eller hur jag ser ut så kan jag tala om för er att jag ger blanka fan i de å ber er att vända er om å titta på nåt annat..

så enkelt är de



godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards